Čo bude Vašou pracovnou náplňou?

  • Zabezpečovať všetky dostupné typy komunikácie s klientmi a potenciálnymi klientmi - telefonickú, písomnú a elektronickú.
  • Zabezpečovať servis a starostlivosť o existujúcich klientov, využívajúcich produkty banky a zároveň aktívne ponúkať produkty
  • Realizácia klientskych prieskumov

 

Čo pre túto prácu potrebujete?

  • SŠ vzdelanie s maturitou
  • Veľmi dobrú orientáciu v bankových produktoch a služieb
  • Vysoká úroveň komunikačných zručností, priateľské vystupovanie
  • Prax práce na pobočke banky je výhodou
  • Anglický jazyk
  • Zodpovedný a spoľahlivý prístup
  • MS Office - pokročilý
  • Ochotu učiť sa nové veci a aktívne študovať metodiku k produktom

 

Čo Vám ponúkame?

  • Mzdu od 1050€ + kvartálne odmeny 
  • 4 dni regenerácie do roka navyše k dovolenke.
  • Deň voľna na vlastné narodeniny.
  • Zvýhodnené bankové produkty.
  • Každý zamestnanec môže „investovať“ body (45 EUR mesačne) zo svojho virtuálneho účtu do flexibilných benefitov: jazykové kurzy, športové aktivity, kultúrne aktivity, príspevok na dovolenku/cestovanie alebo na detské tábory, príspevok na nadštandardnú zdravotnú starostlivosť (relaxácie, masáže, kúpeľné pobyty).

 

V UniCredit Bank budujeme budúcnosť, ktorá je skutočne digitálna

  • Začíname už s výberovým konaním - prvým kolom pohovoru vás prevedie náborový chatbot
  • S chatbotom vás čaká skutočne férový rozhovor, všetky informácie prevádza na jednotky a nuly
  • Na pohovor potrebujete asi 20 minút, do emailu vám po odoslaní životopisu prídu inštrukcie s odkazom, ktorý môžete otvoriť z počítača, tabletu aj telefónu
  • So smart náborom sme na slovenskom trhu prvý, využite teda príležitosť ísť s trendmi - a skúste si výberové konanie budúcnosti!

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.