Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Sme silná európska banka s 25 miliónmi klientov po celom svete. Spája nás priateľská atmosféra, ľudský prístup a chuť byť najlepší v odbore a o krok pred ostatnými. Klient je pre nás na prvom mieste, preto zamestnávame talentovaných zamestnancov, ktorí poskytujú našim klientom tú najlepšiu starostlivosť.

Táto brigáda môže byť prvým krokom vo Vašom budúcom smerovaní. Prídite k nám nazrieť do sveta korporátneho bankovníctva.

Čo u nás budete robiť?

  • Nahrávanie finančných výkazov, znaleckých posudkov, ostatných podkladov od klientov,
  • pomoc pri príprave neúverovej zmluvnej dokumentácie,
  • administratívna podpora relationship managerov a pravá ruka account officera,
  • výpomoc pri správe úverových produktov v divízii corporate.

Čo by ste mali mať?

  • Znalosť MS Office,
  • zodpovednosť, spoľahlivosť, zmysel pre detail,
  • angličtinu na mierne pokročilej úrovni.

Čo ponúkáme:

  • 5€ na hodinu,
  • zmluvu na DoBPŠ,
  • prácu cca 10 - 20 hodín týždenne,
  • termín nástupu ASAP,
  • možnosť príležitostnej práce z domu, po dohode s manažérom
  • obrovskú flexibilitu (pracovnú dobu prispôsobíme vášmu rozvrhu),
  • dlhodobú brigádu,možnosť spoznať a naučiť sa ako funguje korporátne bankovníctvo

V UniCredit Bank budujeme budúcnosť, ktorá je skutočne digitálna

  • Začíname už s výberovým konaním - prvým kolom pohovoru vás prevedie náborový chatbot
  • S chatbotom vás čaká skutočne férový rozhovor, všetky informácie prevádza na jednotky a nuly
  • Na pohovor potrebujete asi 20 minút, do emailu vám po odoslaní životopisu prídu inštrukcie s odkazom, ktorý môžete otvoriť z počítača, tabletu aj telefónu
  • So smart náborom sme na slovenskom trhu prvý, využite teda príležitosť ísť s trendmi - a skúste si výberové konanie budúcnosti!

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.