Aktuálne hľadáme kolegu, či kolegyňu na pozíciu Project Leader / Key Account Manager, ktorý bude mať nielen silné exekutívne schopnosti, ale aj obchodný talent s cieľom budovať dlhodobé a nenahraditeľné vzťahy s našimi kľúčovými obchodnými partnermi. Tento talent je kľúčový pre úspešné riadenie projektov u nás. Zahŕňa tak denné exekutívne činnosti, ako aj strategické riadenie rastu a profitability.
🗒 Čo bude obsahom tvojej práce?
- Dostaneš na starosti denné riadenie a exekutívu zverených projektov, zabezpečenie ich plynulého chodu a úspešnej realizácie podľa požiadaviek našich partnerov a stanovených cieľov.
- Budeš v úzkom kontakte s regionálnym tímom, od zadávania a zaškolenia na projektoch po kontrolu dodržiavania dohodnutých aktivít.
- Budeš pravidelne a intenzívne pracovať v našom CRM systéme, spracovávať dáta a nastavovať v spolupráci s IT reporty pre nášho partnera.
- Každý mesiac včas spracuješ vyúčtovanie podkladov k zvereným projektom.
- Budeš mať zodpovednosť za P&L na projektoch a zabezpečenie, že projekty generujú adekvátnu hrubú maržu.
- Identifikuješ a budeš aktívne predávať naše ďalšie služby a produkty, ktoré prinesú partnerom pridanú hodnotu.
- Na základe tvojich skvelých vzťahov s obchodnými partnermi a tvojej starostlivosti budú našu agentúru považovať za nepostrádateľnú súčasť ich obchodného úspechu.
- V neposlednom rade budeš neustále hľadať cesty na zlepšenie a efektivitu našich procesov.
🦸 Ako si ťa predstavujeme?
- Máš preukázateľné skúsenosti s projektovým vedením, ideálne v oblasti account manažmentu alebo obchodnej roly.
- Schopnosti v exekutíve s dôrazom na detail a efektivitu k tebe celkom prirodzene patria (napr. detailný harmonogram prác, rozpočty, finančné podklady a pod.).
- Obchodná zručnosť a skúsenosť s predajom služieb alebo produktov, schopnosť identifikovať a využívať obchodné príležitosti sú pre teba rutina, s ktorou si hravo poradíš.
- Máš schopnosť schopnosť budovať a udržiavať silné vzťahy s obchodnými partnermi, s orientáciou na ich potreby a dlhodobý úspech.
- Tvoje vynikajúce komunikačné a interpersonálne zručnosti ťa predurčujú pracovať v tíme a prispievať k priateľskej a rodinnej atmosfére firmy.
- Máš znalosť riadenia P&L a silnú orientácia na výsledky.
- Angličtinu ovládaš na komunikatívnej úrovni.
🌟 Prečo s nami?
- Sme rodinná firma so všetkým, čo k tomu patrí, na trhu fungujeme už viac ako 30 rokov.
- Nie sme žiadny korporát, podstatní sú pre nás ľudia a vzťahy, ktoré medzi sebou máme.
- Hľadáme kolegu pre dlhodobú a stabilnú spoluprácu s možnosťou kariérneho rastu v stabilnej a prosperujúcej agentúre.
- U nás nájdeš skvelý tím kolegov, ktorí sa s tebou podelia o svoje know-how a pomôžu ti uspieť.
- Ponúkame flexibilný pracovný čas a priestor pre work-life balance.
- Bratislavskú kanceláriu máme v priestoroch Regus v budove GBC3 na Galvaniho 15/A.