Do nášho tímu v Trnave hľadáme kolegu/kolegyňu, ktorý/á má ideálne predošlú skúsenosť s prácou v bankovníctve na pozíciach v rámci retailového bankovníctva, prípadne firemného bankovníctva a chcel/a by sa kariérne posunúť na pozíciu Relationship managera/ky.
Radi sa s Vami osobne stretneme, predstavíme Vám našu víziu a možnosti, ktoré Vám vieme ponúknuť.
Čo Vám ponúkame?
- Zveríme Vám portfólio klientov s tržbami od 1 do 50 miliónov EUR o ktoré sa budete starať. Samozrejme v tom nebudete sami, pomôže Vám manažérka i kolegovia.
- Budete mať príležitosť učiť sa: získate poznatky o korporátnom financovaní – neskôr sa naučíte i špecifiká financovania nehnuteľností, projektového financovania a obchodného financovania.
- Špičkové produkty a služby pre klienta: Ponúknite klientom cash management, lízing, factoring a sofistikované formy financovania.
- Silná tímová podpora: Váš úspech bude podporovaný account officermi, úverovými analytikmi a špecialistami z rôznych oddelení, pričom cieľom je vždy individuálne riešenie pre klienta.
- Pracovnou náplňou Relationship managera/-ky (RM) je starostlivosť o zverené portfólio firemných klientov. RM týchto klientov pravidelne navštevuje, zabezpečuje pre nich komplexnú starostlivosť - rieši požiadavky na nové financovanie formou ponúk a neskôr formou úverových návrhov, zabezpečuje pre klientov servis pri neúverových produktoch, spolupracuje s Unicredit leasing pri leasingových požiadavkách klienta. Zároveň sa snaží systematicky portfólio rozširovať akvizičnou činnosťou.
Pre túto prácu potrebujete mať:
Mať vzdelanie prioritne ekonomického zamerania/alebo tomu relevantné znalosti získané praxou.
- Skúsenosť na pozícií Vzťahového manažéra/ky v oblasti korporátneho bankovníctva, prípadne Small business a obdobné pozície min. 1 rok
- Cítiť sa ako ryba vo vode pri rokovaní so zákazníkom.
- Mať koncepčné a analytické myslenie, vrátane základnej znalosti finančnej analýzy.
- Hľadať win - win riešenie a mať ťah na bránku.
- Byť aktívny vodič.
- Výhodou (nie podmienkou) je dokázať komunikovať v angličtine.
Čo Vám môžeme ponúknuť?
- 5 týždňov dovolenky, 4 dni na regeneráciu, 6 sick days, narodeninové voľno a voľno na dobrovoľnícke aktivity.
- Zvýhodnené bankové produkty a príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie.
- Cafeteria v hodnote 45 EUR mesačne a stravné v hodnote 6,78 EUR.
- Flexibilná pracovná doba a home office po dohode s manažérom.
- Možnosti rozvoja (mentoring, koučing, rotácie, succesorské programy).
- Multisport karta.
- Organizujeme firemné akcie ako je vianočný večierok, športové hry a rôzne iné podujatia
- Mzda pri kandidátovi, ktorý spĺňa stanovené požiadavky, začína na sume 1911 EUR pri plnom úväzku, avšak finálna suma môže byť aj vyššia. V našej Banke odmeňujeme na princípe Equal pay - otvorene sa vieme pobaviť o platových úrovniach.
- Pozíciu aktuálne obsadzujeme ako zástup za rodičovskú dovolenku našej kolegyne.
V UniCredit Bank budujeme budúcnosť, ktorá je skutočne digitálna
- Začíname už s výberovým konaním - prvým kolom pohovoru vás prevedie náborový chatbot.
- S chatbotom vás čaká skutočne férový rozhovor, všetky informácie prevádza na jednotky a nuly.
- Na pohovor potrebujete asi 20 minút, do emailu vám po odoslaní životopisu prídu inštrukcie s odkazom, ktorý môžete otvoriť z počítača, tabletu aj telefónu.
- So smart náborom sme na slovenskom trhu prví, využite teda príležitosť ísť s trendmi - a skúste si výberové konanie budúcnosti!