Hľadáme špecialistu/ku riadenia kvality služieb  – Reklamačné oddelenie

Chcete pracovať v prostredí, kde vaša práca dáva zmysel, priamo ovplyvňuje spokojnosť klientov a zároveň vám umožní získať komplexný pohľad na banku? Do reklamačného tímu hľadáme spoľahlivého a zodpovedného kolegu/kolegyňu na pozíciu Špecialista/ka riadenia kvality služieb.

 Čo bude vašou náplňou práce:

  • Kontrola a vyhľadávanie informácií k jednotlivým prípadom
  • Predpríprava a formulácia odpovedí na reklamácie
  • Práca s bankovými aplikáciami a systémami – všetko vás radi zaučíme
  • Spolupráca s kolegami v tíme a ďalšími oddeleniami v banke
  • Hľadanie príčin problémov a tvorba návrhov na zlepšenie

 Koho hľadáme:

  • Zodpovedného a spoľahlivého kolegu/kolegyňu s proklientským prístupom
  • Osobu so schopnosťou zrozumiteľne formulovať texty a komunikovať písomne
  • Základné počítačové zručnosti (MS Office, práca s internými systémami)
  • Chuť učiť sa nové veci a riešiť úlohy s úsmevom
  • Výhodou je skúsenosť práce s klientmi, ale nie je podmienkou

 Čo ponúkame:

  • Prácu na hlavný pracovný pomer
  • Príjemné pracovné prostredie a podporujúci tím
  • Dôkladné zaškolenie a možnosť profesionálneho rastu
  • Flexibilný pracovný čas podľa dohody

    Ak vás ponuka zaujala a chcete sa stať súčasťou tímu, budeme radi, keď nám pošlete svoj životopis.

 


UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.